loading...
بازی های ایرانی

فرشاد بازدید : 1021 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

-

با عرض پوزش از دوستان     |     لینک دانلود اصلاح شد.

پست بازی GTA تغییر یافت و لینکی که هم اکنون وجود دارد دارای ۲بازی GTA در تهران و GTA معمولی (قدیمی) میباشد.

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه Liberty City این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت مستر دانلود با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

 

فرشاد بازدید : 908 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

بازی ایرانی نبرد آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت میکند و از شما میخواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید.

این بازی دارای ۴ مرحله و ۴ خودرو هست که با طی کردن هر مرحله مرحله ای جدید و خودرویی جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید از آن ها برای نابودی دشمنان استفاده کنید همچنین این بازی برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است پیشنهاد می کنم حتما بازی ایرانی فوق العاده زیبای نبرد آذرخش را دانلود کنید و از آن لذت ببرید .

دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی

 

مشخصات کامل بازی :

نام بازی : نبرد آذرخش

سازنده : محمد امین جمالی

 

فرشاد بازدید : 1388 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

برای اولین بار کشور ایران با ساخت بازی گرشاسپ خودی نشان داد.این بازی به صورت سه بعدی میباشد که امروز گروه مستر دانلود فیلم و تریلر این بازی پر هیجان را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است.این بازی در سبک تخیلی میباشد که یه  شباهتی به بازی god of war دارد.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

فرشاد بازدید : 7042 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

خلاصه داستان بازی رایانه ای ؛ مدافعان کربلا


سال 2010 - خاورمیانه .....
    رژیم صهیونیستی و آمریکا که همیشه وجود شیعیان را برای تحقق اهداف پلید خودشان ، یک مشکل بزرگ می دانند ، سالهاست که با سرمایه گذاریهای هنگفت برای اختلاف بین مسلمانان دنیا و تعرض به مقدسات مسلمانان تلاش میکنند ، حالا بعد از طراحی نقشه ، برای فجایعی مانند انفجار در سامراء و ... به این نتیجه رسیده اند که باید به یکی از مهمترین مراکز مقدس مسلمانان - حرم مطهر امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) - حمله کنند و به بهانه حضور تروریست ها در کربلا ، این محل را تخریب کنند . با این تفکر که بعد از چند ماه درگیری و بعد ، آرامتر شدن مردم ، همه چیز از یاد مسلمانان خواهد رفت و بدین ترتیب یکی از عوامل قدرت گرفتن شیعیان ، از سر راه آمریکا و اسرائیل حذف خواهد شد !
    در پی خبر و اطلاع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از این ماجرا ، یک پرونده نظامی محرمانه افشا میشود . پرونده یک عملیات نظامی برای حمله گسترده نیروهای اسرائیل و آمریکا به کربلا ، با هدف از بین بردن حرم مطهر امام حسین (ع) و تخریب عتبات عالیات .
اکنون باید به یک چاره اندیشید ...
    جلسه ای فوری ، در یکی از مراکز فرماندهی جمهوری اسلامی ایران ، بر پا میشود ، برای اتحاد و انسجام بیشتر ، نمایندگانی از کشورهای اسلامی منطقه و کشورهای ضد استکباری دنیا نیز به این جلسه دعوت میشوند ، بعد از بحث و بررسی شرایط منطقه و با توجه به سوابق گذشته آمریکا و اسرائیل و همچنین با توجه به اینکه احتمال حمله به کعبه و دیگر اماکن مقدس مسلمانان و بعد از آن حمله به اماکن مقدس دیگر ادیان دنیا به منظور دین زدائی در سراسر دنیا نیز در آینده وجود دارد (در صورت موفقیت آمریکا و صهیونیست در این عملیات) تصمیم گرفته میشود تا به جای مقاومت در برابر تجاوز آنها ، ساعاتی پیش از شروع حمله به کربلا و به صورت گسترده ، ارتش متجاوزین را در منطقه غافلگیر کنند و با حمله به آنها برای همیشه منطقه را از وجود آنها پاک کنند.
    نیروهای مدافع داوطلب به فرماندهی جمهوری اسلامی ایران ، مسئولیت این عملیات را بر عهده میگیرند . رایزنی های لازم به صورت محرمانه با مسئولین عراقی انجام میشود . تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران ، در اختیار متحدین قرار میگیرد . ارتش مسلمانان برای پیاده سازی طرح عملیات ، با نهایت قدرت و توان ، عازم منطقه میشوند ... این بار تکلیف ، استقامت و مقاومت نیست ، این بار قرار است دست دشمنان اسلام برای همیشه از منطقه و همچنین مقدسات اسلام کوتاه شود ....

بازیکن در این بازی در نقش یکی از نیروهای زیر ( به دلخواه خودش ) به بازی می پردازد :

  • کماندو نظامی ایران
  • کماندو نظامی لبنان
  • کماندو نظامی فلسطین
  • کماندو عراقی
  • کماندو سوريه اي
  • کماندو ونزوئلا
  • کماندو کوبا
  • کماندو اندونزی
  • کماندو بوسنی و هرزگوین
  • کماندو مالزی

    بازیکن در نقش یکی از کماندوهای لشگر مدافعان کربلا ،به منطقه اعزام میشود . بازیکن تحت فرماندهی سرهنگ تقوی از فرمانده هان نظامی ایران که یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی با حزب بعث صدام نیز بوده ، قرار می گیرد.

تصاویر:









password:www.abbardownload.blogfa.comرمز

درصورت بروز هر مشکلی به ما اطلاع دهید لطفا

توجه توجه:این فایلی که شما دانلود کرده اید فایل نصب کلی و کامل برای بازی نیست اگر واقعا قصد دانلود دارید باید3گیگ ترافیک اینترنت را صرف دانلود این بازی کنید.ولی شما می توانید نظرات خود را در مورد دانلود این بازی برای ما بگذارید که اگر درخواست های زیاد برای آپلود و سپس دانلود این بازی وجود داشت آن را به صورت رایگان و با همان حجم3گیگ برایتان در همین پست قرار خواهم داد.پس نظرات خود را برای ما بگذارید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

فرشاد بازدید : 405 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی که با گیم میکر درست شده جای تحسین دارد از آقای داود حداد نظام

در این بازی شما باید هر شش مرحله ی بازی رو رد کنید تا به تالار گنج برسید

دانلود و عکس های بازی در ادامه مطلب...

فرشاد بازدید : 275 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

بازی کوچک پرواز

شما فقط باید به چپ و راست حرکت کنید و خودتونو به تخته فنر بعدی برسونید تا سقوط نکنید در صورت خارج شدن از صفحه میبازید و رکوردتون ثبت میشه
هر تخته فنری که از صفحه خارج میشه 10 امتیاز میگیرید برخورد به کلاغ هم 200 امتیاز داره یعنی معادل 20 تا تخته فنر. خودم به عنوان سازنده بازی رکوردم 8800 امتیازه
دکمه ها:
برای خروج ESC را بزنید
برای شروع مجدد F2

...:::دانلود:::...

اینم یک شات

فرشاد بازدید : 351 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)



بازی BLUE BLOCK یک بازی فکری و سرگرم کننده که توسط گروه بازی ساز ایرانی IGTGAMES ساخته شده است. در این بازی باید بلوک آبی را با استفاده از ماوس حرکت دهید تا به مقصد برسانید. البته بلوک های قرمز مانع کارتان می شوند و باید آنها را از پیش رو بردارید. این بازی 10 مرحله دارد و مرحله به مرحله به دشواری بازی افزوده می شود.

دانلود(3مگابایت)


لینک را کپی کرده و در دانلود منیجر پیست کنید.

فرشاد بازدید : 821 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)
"دانلود تریلر بازی دفاع مقدس شبیخون"


چكيده اي از داستان بازي :

در مورخ 3 تير 1363 مأموريت مهمي به شما سپرده مي شود كه به عمليات
نصر 3 مربوط مي شود . شرح اين مأموريت در ابتدا ، حمله به اردوگاه عراق
در شرهاني و برداشتن نقشه هاي حمله به كناره اروند رود مي باشد و سپس
به آزادي حدود 25 اسير ايراني پرداخته شده و سرانجام به پاكسازي و آزادي
روستاي بنه صحرايي در اهواز ختم مي شود .

پديد آورندگان بازي :

كارگردان و مدير پروژه :   محمد ملا محمد

 مشاور كارگردان :   كسري شاه رضايي

نويسندگان :   محمد ملا محمد ، محمد سردشتي فرد

طراحي بازي و اسكريپت نويسي :   محمد ملا محمد

طراحي صفحات و تصاوير گرافيكي :   محمد اكبري

ترجمه مكالمات به عربي :   پوريا رحيمي

سازنده تيتراژ پاياني :   محمد ملا محمد

سزپرست گويندگان :   محمد ملا محمد

گويندگان : محمد ملا محمد ، امين ملا محمد
محمد سردشتي فرد ، كسري شاه رضايي

موتور استفاده شده براي طراحي وترجمه بازي : FPS Creator
زبان استفاده شده براي اسكريپت نويسي : FPI_AI Script

زمان ساخت بازي : 1 / 5 / 89 الي 1 / 8 / 89 ( به مدت سه ماه )




 
فرشاد بازدید : 800 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سمند خودتو اسپرت کن



بازی سمند خودتو اسپرت کن !
فکر کنم نیازی به توضیحات نباشه چون از اسم خود بازی معلومه فقط در این حد که باید با ابزاری که وجود داره سمند رو اسپرت کنید !
از قبیل : رنگ بدنه ، رنگ شیشه ، ارتفاع شاسی ، نوع تایر و ...


دانلود در ادامه مطلب...
فرشاد بازدید : 396 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی اکسیر سیاه ، یکی از بازی های شاهکار ایرانی با سبک گرافیک Pixel Art است . سبک بازی ، Platform در ژانر Action می باشد . گرافیک بازی به صورت سیاه و سفید است و بازی از موزیک و صداگذاری قوی برخوردار است . یکی از قابلیت های خوب بازی ، خرید مهمات اسلحه و جعبه سلامتی می باشد که این کار را می توان در میان مراحل انجام داد . بازیکن دارای 3 اسلحه کلت ، شات گان و تامی گان می باشد و بازی با این 3 اسلحه ادامه پیدا می کند . اگر طرفدار بازی های اکشن دو بعدی هستید ، این بازی می تواند لحظات لذت بخشی برای شما به ارمغان بیاورد .

برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 308 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

توضیحات از زبان سازنده:

من سيد حسين محمديان هستم از مشهد مقدس. من و برادرم سيد محمد يك بازي با نرم افزار گيم ميكر ساخته ايم كه لينك آنرا در انتهاي اين نظر براي شما نوشته ام. براي ساخت اين بازي ماهها شبانه روز زحمت كشيده ايم و با هدف ارسال اين بازي به سايت عزيزشما مشكلات ساخت آنرا به جان خريديم... شما كاربران عزيز هم ميتوانيد اين بازي رو از لينك زير دانلود كنيد. اين بازي يك بازي متفاوت و جذاب است كه امكانات خيره كننده اي در آن قرار داده ايم. نسخه ي 2 اين بازي در دست ساخت است. براي كسب اطلاعات كامل به گزينه ي Info در صفحه ي Options بازي مراجعه كنيد. اين اولين بازي ماست كه با نرم افزار گيم ميكر ساخته ايم. در زير توضيحاتي در مورد بازي برايتان نوشته ام :
----------------------
نام بازي : Goal Keepers (دروازه بانان)
ورژن : 1
نوع بازي : ورزشي
سال تهيه : 1388
مدت زمان ساخت : 2 ماه شبانه روز

توليد : گروه بازي سازي Seyyed Brothers

تصویر

دانلود با حجم 2.5 مگابایت

دانلود كنيد و لذت ببريد و به ايميل ما نظرات خود را ارسال كنيد:

Seyyedbrothers@yahoo.com
وبلاگ ما : Seyyedbrothers.blogfa.com

فرشاد بازدید : 257 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

همه ما با بازی اختلاف تصویر آشنا هستیم. در این بازی، ۲ تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که بین آن‌دو تفاوت‌هایی وجود دارد و شما باید آن‌ها را تشخیص داده تا بتوانید بازی را کامل کنید.

اکنون می‌توانید این بازی جالب و سرگرم‌کننده را به شکل جذاب‌تر درون رایانه خود بازی کنید و از آن لذت ببرید. شما باید مراحل را یک ‌به ‌یک پشت سر گذاشته تا بازی را به اتمام برسانید.

ویژگی‌های کلیدی برنامه:

- بازی جذاب مرحله‌ای
- قابلیت ثبت رکورد و امتیاز
- محیط زیبا و فارسی
- حجم بسیار مناسب
- اجرا بدون نیاز به نصب
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

 دریافت برنامه – ۱.۲۰ مگابایت

سایت سازنده : http://www.barnameha.com

فرشاد بازدید : 569 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بازی مقاومت در خلیج فارس، یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک Tower Defense است. در این بازی مهاجمین عرب به خلیج فارس حمله می کنند و سعی می کنند تا خلیج فارس را به خلیج عرب تبدیل کنند. شما باید با کاشت انواع برج ها، مین و... جلوی این حملات بایستید و مقاومت کنید. همچنین با تمام کردن بازی، بخش Survival آزاد خواهد شد که در این بخش یک بازی بی نهایت را تجربه خواهید کرد که به تدریج سخت خواهد شد. این بازی جالب می تواند برای مدتی شما را سرگرم و هیجان زده کند.


برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 244 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
بازی پمپ بنزین، یک بازی مدیریتی و زیبا می باشد. در این بازی شما باید مدیریت یک پمپ بنزین که شش جایگاه دارد را بر عهده بگیرید. به خودروهایی که وارد پمپ می شوند رسیدگی کنید و به آنها خدمات بدهید. همچنین باید حواستان به منبع پمپ بنزینتان باشد که خالی نشود و با استفاده از ماشین های مخصوصی که بنزین می آورند، منبعتان را پر کنید و مقداری هزینه بپردازید. همچنین شما می توانید اجزای پمپ بنزین خود را ارتقا دهید (Upgrade) و از پویایی بازی لذت ببرید. این بازی جذاب می تواند برای شما لحظاتی لذت بخش به ارمغان آورد.

برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 301 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بازی کالای ایرانی، همان بازی معروف Pack Man، با ظاهری متفاوت می باشد که از جذابیت خیلی زیادی برخوردار است. شما در این بازی باید کالای های ایرانی داخل مرحله را جمع کنید و نباید کالای های خارجی را جمع کنید. در هر مرحله با جمع کردن تمام کالاهای ایرانی، می توانید به مرحله بعدی بروید. این بازی بسیار جذاب و معتاد کننده می باشد.


برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 463 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
بازی تانک کاغذی، یک بازی جذاب است که محتوای آن به یک بازی قدیمی ایرانی برمی گردد. این بازی دو نفره می باشد، یک نفر در نقش قرمز و یک نفر در نقش آبی بازی می کند. هر نفر صاحب نصفه کاغذی می باشد و می تواند در قسمت کاغذ خود تانک ها و سرباز های خود را بچیند. پس از آن می توانند با نشان کردن جای تانک و سرباز طرف مقابل، آن را نابود کنند. وقتی تمام نیروهای یک نفر نابود شود، آن فرد می بازد و طرف مقابل برنده می شود. این بازی را حتما با دوستانتان بازی کنید و با یکدیگر از این بازی قدیمی لذت ببرید.


برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 279 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بازی تنفس افلاک، یک بازی فکری بسیار زیبا و خلاقانه می باشد. در این بازی شما باید ستاره های داخل آسمان را طوری به هم وصل کنید که باد ها به پنجره های باد گیر برسند. هر پنجره بادگیری به تعدادی باد نیاز دارد که با رساندن باد مورد نیاز به همه پنجره های بادگیر، مرحله به اتمام می رسد. در مراحل بعدی نور خورشید می آید و این بار شما نباید بگذارید نور خورشید به پنجره های بادگیر برسند. این بازی فکری جذاب می تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.


برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 336 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

بازی قورباغه در برکه، یک بازی رکوردی زیبا و جذاب است که در این بازی شما در نقش قورباغه باید روی برگ ها بپرید و مگس هایی که از بالای سرتان رد می شود را با زبان شکار کنید. روی هر برگ بیشتر از سه بار نمی توان زبان درازی کرد. یکی از قابلیت های خوب بازی داشتن Combo در شکار مگس ها می باشد، به صورتی که شما هرچقدر بتوانید با هر زبان درازی مگس های بیشتری شکار کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی زیبا می تواند شما را برای مدتی سرگرم کند.

برای دانلود بازی ، به ادامه مطلب بروید

فرشاد بازدید : 348 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

اسم بازی : دروازه ها 3 
سازنده : سید حامد حیدریان و محمد دبیری
نکته : لطفا هر چیز را یک بار بخرید تا با مشکل مواجه نشوید ( جز جان )

توجه : این بازی برای کسانی که مشکل اعصاب دارند توصیه نمی شود . 

لینک وبلاگ سازنده : www.gm8.blogsky.com

دانلود دروازه ها 3 (کامل) : 5 مگابایت

دانلود دروازه ها 3 (بدون پس زمینه) : 1.6 مگابایت  
 

در این نسخه فروشگاه پیشرفته تر و حجم کمتر است .

فرشاد بازدید : 279 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
اسم بازی : بازی صدا
سازنده : سید حامد حیدریان
نکته : این بازی زمانی است ولی زمان را نشان نمی دهد و در آینده این مشکل حل می شود .
حجم : نمی دانم !
تصویر

توجه : این بازی برای کسانی که نمی شنوند توصیه نمی شود .

لینک وبلاگ سازنده : www.gm8.blogsky.com

لینک دانلود :

لینک ۱ : http://www.xlpar.com/ugbxejpzp7d8/sound_game.exe.html

لینک ۲ :
http://www.4shared.com/file/Z6-tJTRt/sound_game.html
فرشاد بازدید : 173 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

لطفا این بازی را هم در وبلاگتان بگذارید . 
اسم بازی : بهترین بازی 10
سازنده : سید حامد حیدریان
نکته : این بازی پر از قابلیت است ولی قابلیت ها توضیح ندارند ولی در آینده درست می شود .
حجم : نمی دانم !
تصویر

توجه : این بازی رمز هم دارد !

لینک وبلاگ سازنده : www.gm8.blogsky.com

لینک های دانلود :

http://www.xlpar.com/muixnjrt5eat/BG_10.exe.html

یا 

http://www.4shared.com/file/xW_AvOja/BG_10.html

این بازی و بازی صدا و بازی دروازه ها 2 با گیم میکر 8 ساخته شده اند !

فرشاد بازدید : 279 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

لینک های دانلود دروازه ها 4.1 :

دانلود ( کامل ) با حجم 5.2 مگابایت

دانلود ( بدون پس زمینه ) با حجم 1.7 مگابایت 

تغییرات : فروشگاهی پیشرفته تر و تغییرات گرافیکی و رفع مشکلات برنامه نویسی !

رمز هر سه بازی : home را زده و نوشته ی زیر را بنویسید و ok را بزنید.

 

فرشاد بازدید : 407 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Liberty City برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

توضیحات بازی: آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید.

گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به San Andreas است که در آن کارهای عجیب زیادی مثل پرش با چتر از هلی کوپتر، پرش از ماشین بر روی قطار و … انجام می دهید،  اسلحه های جدیدی نیز به این عنوان اضافه شده اند، از جمله یک سلاح با قابلیت شلیک ۲۰۰ گلوله و بمب هایی با قابلیت انفجار از راه دور. نکته مهم در مورد این نسخه تکمیلی این است که خود مستقل می باشد و نیازی به نصب و داشتن نسخه اصلی بازی Grand Theft Auto IV را برای استفاده از این نسخه را نخواهید داشت.

 

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

 


 

» شما می توانید بازی GTA Liberty City را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم پیشنهادی:

CPU:  Intel Core 2 Quad 2.4 GHz, AMD Phenom X3 2.1 GHz

RAM: 2.0 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

VGA: 512 MB Nvidia 8600 / 512 MB ATI 3870

OS: Windows Vista Service Pack 1 / Windows XP Service Pack 3 / Windows 7

HDD: 18 GB of free space

 

» نام فارسی: جی‌تی‌ای: شهر آزاد
» نام انگلیسی: Gta: Liberty City
» ناشر: RockStar
» تاریخ انتشار:۲۰۱۱-۱۰-۰۳
» سبک بازی: اکشن

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۹ GB

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۷ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۸ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۹ : لینک مستقیم
جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City  دانلود قسمت ۱۰ : لینک مستقیم

 

» شما می توانید پکیج کامل بازی GTA را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید. جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

فرشاد بازدید : 208 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

لینک های دانلود دروازه ها 4.3 :

دانلود کامل ( عکس ها + خود بازی ) با حجم 4.1 مگابایت 

دانلود عکس ها با حجم 2.7 مگابایت 

دانلود بازی با حجم 1.7 مگابایت 

توجه : عکس ها و بازی باید در یک مکان باشند !

این بازی توسط سید حامد حیدریان و محمد دبیری ساخته شده

پیشرفت ها : تغییرات گرافیکی و رفع مشکل صدا .

برای دانلود دروازه ها 4.35 اینجا را کلیک کنید !

تصویری از بازی 

فرشاد بازدید : 278 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ( کامل ) با حجم 4.4 مگابایت

دروازه ها 4.4 اصلاح شده ( با پس زمینه های جدید ) 

دانلود پس زمینه های جدید برای دروازه ها 4.4 اصلاح شده

دانلود پس زمینه های قدیمی برای دروازه ها 4.4 اصلاح شده

دانلود دروازه ها 4.4 اصلاح شده

برای دانلود راهنمای بازی ها اینجا را کلیک کنید !

برای
دانلود جدید ترین دروازه ها ( سازگار با هر دو بسته پس زمینه ) اینجا را کلیک کنید !

رمز هر سه بازی : home را زده و نوشته ی زیر را بنویسید و ok را بزنید.

فرشاد بازدید : 442 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
[تصویر:  5lxknmpepvtqgef1vdoe.jpg]
.
داستان بازی :
سال 1303 تهران پایتخت ایران
درآن زمان ایران با حکومت شاهنشاهی اداره می شد . البته میتوان گفت که اتباع خارجی نقش بسزایی در تصمیمات حکومتی داشتند .
اتباعی همچون انگلیسی و روسی در بدست آوردن منافع خود با یکدیگر در رقابت بودند و از هیچ حیله و ترفندی برای برتری برابر یکدیگر نمی حراسیدند .
در شمال تهران یکی از این خانواده ها بود که در یک باغ زندگی میکرد که به باغ خانم روژان معروف بود . او یکی از اتباع انگلیسی بود که بسیار ثروتمند بود و و نفوذ زیادی در دربار شاهنشاهی ایران داشت .
اما خانم روژان نیمه شب آذر 1303 به طرز فجیهی به قتل میرسد . قتل در میهمان خانه به طوری صورت گرفت که خدمه آقای روژان و دوست او آقای یلدران خبردار نشده اند .
جسد در ساعت 6 صبح توسط مستخدم خانه پیدا شده . شواهد نشان می دهد که او تا ساعت 1:30 نیمه شب در اطاق خود بوده و بعد برای مطالعه به کتابخانه رفته است .
به دلیل اهمیت داشتن این موضوع از سوی مقامات بالا کاراگاه علوی برای رسیدگی به این پرونده انتخاب می شود تا مجرم را پیدا کند .
[تصویر:  i262r94zt36dwreqjlr2.jpg]
.
سازنده بازی :
آقای سید امیرهوشنگ امام جمعه
[تصویر:  618q9t7necgt73z0zc.jpg]
.
تصویری از بازی :
[تصویر:  6q6v02unl3b07cf6y9u9.jpg]
.
نسخه آزمایشی :
.
نسخه بتا :
فرشاد بازدید : 255 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)



 

بدون شک تمامی هم وطنان ایرانی زمانی که یک بازی ایرانی عرضه می شود به آن افتخار می کنند و بسیاری از این بازی های برگرفته از آداب و رسوم و فرهنگ قدیمی ایرانی هستند. بازی جدید و فوق العاده زیبای « حسن کچل و راز سیب سرخ » یکی از دسته بازی هایی است که این امر مهم را در خود گنجانده است. هر چند این بازی گرافیک قابل مقایسه ای با بازی های امروزی و پر حجم ندارد اما به جرات می توان گفت جذابیتش برای ایرانیان بیشتر از آن بازی ها است. محیط بازی کاملا سازگار با فرهگ غنی و اصیل ایرانی است. در این بازی شما در نقش شخصیت مشهور و به یاد ماندنی بازی ( حسن کچل ) به ماجراجویی می پردازید. همچنین در حین راه می توانید الماس ها و سیب های معمولی یا یخ زده و حتی کرمو را مشاهده کرده و آن ها را بردارید

فرشاد بازدید : 362 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)



امروز یک بازی فلش و ایرانی به نام بازی با کلمات را که حجمی معادل 2 مگابایت دارد برای شما عزیزان ایرانی آماده دانلود کرده ایم. این بازی توسط “هـ . زیرک زاده” ساخته و طراحی شده است. وجود یک شخصیت بزله گو با نام قرقیزخان که جملات خنده داری برای تشویق و تنبیه شخص بازی کننده بیان می کند به بازی نشاط خاصی می بخشد. در قالب بازی بنا به گفته طراح از مینیاتورهای استاد فرشچیان استفاده شده است که محیط برنامه را به یک محیط کاملا ایرانی سوق داده است. بازی در مراحل 10 و 30 قابلیت ذخیره شدن دارد همچنین در بازی شش استکان وجود دارد و با زدن هرحرف اشتباه یک استکان می شکند که نشانه کم شدن فرصت ها برای رسیدن به پاسخ صحیح است و چنانچه هر شش استکان بشکند بازی به پایان می رسد

فرشاد بازدید : 647 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)


این بازی توسط AHMAD_GAMER یکی از اعضای پردیس گیم ساخته شده و نسبت به حجمی که داره از کیفیت فوق العاده ای بر خور دار است.
شما در نقش یک سرباز باید سربازهای دشمن رو از بین ببرید.
دو مرحله داره و سبک بازی سوم شخص اکشناست.

فرشاد بازدید : 238 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)


 
حتما چند روز پیش خبر پایان دومین دوره مسابقات بازی سازی کاشان رو شنیدید همانطور که می دانید برای ساخت بازی های جشنواره هر کدام از تیم ها ۴۸ ساعت بیشتر وقت نداشتند و باید در این وقت کم بازی های خود را ارائه می دادند حالا تعدادی از بازی های برتری که در این جشنواره مقام آوردند برای دانلود در اختیار شما قرار داده شدند تا نظر های شما عزیزان در مورد این بازی ها شنیده شود .
 
 

سطح سه بعدی:

تیم سیلک :دانلود (۱۶ مگابایت)

 

سطح دو بعدی:

تیم گیلاس:دانلود (۱۰ مگابایت)

تیم هفت سنگ:دانلود (۶۶مگابایت)

تیم هگمتان الوند:(۱۲مگابایت)

فرشاد بازدید : 400 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

ازیRoohe Bidarبه فارسی ” روح بیدار ” یک بازی ایرانی اکشن و ترسناک است. این بازی نیز مانند سایر بازیهای ایرانی که تابحال منتشر شده دارای ضعف هایی است ولی در کل بد نیست برای آشنا شدن با توانایی های مهندسین ایرانی این بازی را تجربه نمایید.

خلاصه داستان بازی:سالها قبل دریکی از شهرهای کشورمون زوجی درکنار یکدیگرهمراه با دو فرزند خود با آرامش زندگی میکردند. دختر و پسر تقریبا همسن بودند و دوران نوجوانی رو سپری میکردند .برخلاف پسر خانواده، دختر اعتقاد عجیبی به خرافات و ارواح داشـت و روزی نبود که کتـابی در این مــورد مطالعه نکنه. به همین خاطر همیشه از جانب خانواده مورد تمسخر و نصیحت قرار میگرفت. یک روز دختر برای گرفتن تعدادی کتاب جدید به کـتابخــونه نزدیک خونـشون رفت و طبق عادت همیشگی به طرف قفسه کتابهای تخیلی و خرافاتی کشیده شد و دنبال کـتابی گشت که تا به حال اون رو مطالعه نکرده باشه اما همه کتابها تکراری بودند و او همه اونها رو قبلا خونده بود، کـم کـم حوصـله دختر سـر رفت و ازگشتن به دنبال کتاب جدید ناامید شد نزدیک ظهر بود و دخـتر بـاید بـه خونه برمیگشت ، به همین خاطر تلاش کرد تمام کتابهایی که برداشته بود رو در جای قبلی در قفسه ها قرار بده در همــیـن حین به طور اتفاقی در بالاترین قفسه کتابها چشمش به کتاب سبز رنگ و قدیمی خورد که روی اون نوشته شده بود….


دانلود درادامه مطلب...وفقط برای اعضا

فرشاد بازدید : 2553 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی "لطفعلی خان زند" یک بازی اکشن شمشیربازی، با حرکات و شمشیرهای متنوع می باشد.
داستان بازی از خیانت ابراهیم خان کلانتر به لطفعلی خان آغاز شده و با حمله لطفعلی خان به قلعه مستحکم زرقان و تصرف آن ادامه می یابد. در نهایت بازی در ابتدای داستان بازی "انتقام قاجار" پایان می پذیرد.
"لطفعلی خان زند" ۱٥ اردیبهشت ۱۳۸٧ منتشر شد. اطلاعات فنی کامل در مورد این بازی و ساخت آن در مجلات تخصصی بازی (بازی رایانه، دنیای بازی، کلیک و شبکه ) منتشر شده است.
این بازی شامل 22 مرحله و حدود چهار ساعت بازی، برای یک بازیباز حرفه ای می باشد.
بازی "لطفعلی خان زند" برای اجرا نیاز به نصب نرم افزارهای "QuickTime" و "Physx" دازد، که هر یک از روی منو برنامه Start.exe که از روی DVD بصورت Autorun اجرا می شود، قابل نصب می باشد. سپس با انتخاب گزینه Install Quest of Persia: Lotfali Khan Zand بازی را نصب نمایید. علاوه بر این نیاز است که DirectX 9.0c نیز روی دستگاه شما وجود داشته باشد. (در صورت نیاز می توانید آن را از روی DVD و یا دایرکتوری DirectX9c در محل نصب بازی، نصب نمایید.)

توجه: فایل کرک رو در محلی که بازی رو نصب کردین کپی کنین

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 
فرشاد بازدید : 291 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

فلش خور – بازی افسانه عموپورنگ یک بازی ایرانی به سبک دو بعدی و ماجرایی می باشد.

داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عمو پورنگ و امیر محمد
جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند.
تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و …….
بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابله قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی
و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد همچنین راهنمایی در پوشه خوده بازی جهت کاربرد دکمه ها و هدف بازی و خلاصه ….. وجود دارد

 

این بازی رو اقای محمد شباهنگ ساخته شده, گرافیکش خوبه و یه نکنته داره اینه که باید با پای جلو رو دشمنا بگری تا بمیرن

دریافت بازی

فرشاد بازدید : 3470 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

بازی رایانه ای “کوهنورد” از محصولات موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان از اول مردادماه به بازار عرضه می شود.
بازی رایانه ای “کوهنورد” داستان مردی خود ساخته و ماجراجو به نام دکتر “فاد” است که برای کسب مقام و گرفتن گواهی امدادگر کوهستان در مسابقه بین المللی کوهنورد شایسته شرکت می کند و در این مسابقه سخت و خطرناک، با پشت سرگذاشتن بیش از ۱۰ مرحله شایستگی های خود را به اثبات می رساند.

این بازی رایانه ای ایرانی که برای مخاطبان ۱۲ سال به بالا و به شیوه بازی “اول شخص” طراحی شده، برخلاف اغلب بازیهای رایانه ای ایرانی که مدل مشابه خارجی هستند، مشابه ندارد و بازی ساده، بی حاشیه، بی ادعا و روانی است که می توان ساعتها آن را بازی کرد.
این بازی به همت هنرمندان کشور در موسسه تبیان طراحی شده و از نظر طراحی کاراکتر، فضا سازی، نورپردازی، میمیک صورت و نوع حرکتها از کیفیت بالایی برخوردار است.
کوهنورد در اولین نمایشگاه و جشنواره بازیهای رایانه ای تهران، تندیس بهترین بازی سال و همچنین رتبه اول بخش طراحی بازی بزرگ و رتبه سوم بهترین بازی از دیدگاه فنی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال سال ۱۳۸۹ را از آن خود کرد.
بازی رایانه ای کوهنورد توسط شرکت نشر الکترونیک ایران منتشر شد و از هفته اول مردادماه به بازار عرضه می شود.

برای دریافت این مطلب در ایمیل خود لطفا اینجا کلیک کن

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
در وبلاگ ما بیشتر بازی های ایرانی است وشما می توانید مطالبی که می خواهید را در نظرات پست ها بنویسید تا ماان مطالب را در سایتمان قرار دهیم. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سایت

    به سایت ما خوش آمدید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 913
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 4,545
  • بازدید کلی : 100,283